Teatr

Warsztaty teatralno-rozwojowe

W trakcie dynamicznej pracy skupimy się na autentyczności, spontaniczności działań, umiejętności słuchania partnera i reagowania na scenie. Spotkamy się z różnymi formami teatru, od klasycznego dramatycznego, po teatr fizyczny, improwizację, pracę z maską.

Zapisy on-line od: 3 września 2018, godz. 12.00.

fot. Paweł Gołąb

Każde spotkanie rozpoczyna się rozgrzewką fizyczną i grami teatralno-ruchowymi dopasowanymi do danego bloku zajęciowego. Praca nad scenami i etiudami jest elementem pracy całościowej, integrującej ciało, umysł i emocje. Pracujemy w procesie badania i poszukiwania dróg ekspresji teatralnej, a nie oceniania tego, co dobre.

 

Podczas zajęć wykorzystamy techniki:

• improwizacji teatralnej i komediowej,
• pracy nad autentycznością emocjonalną,
• emisji głosu,
• pracy z ciałem i ruchem scenicznym,
• teatru fizycznego,
• physical storytelling,
• interpretacji tekstu,
• budowania postaci,
• pracy z rekwizytem,
• pracy z maską neutralną,
• klaunady.

 

Co osiągniesz, uczestnicząc w warsztatach?

• pewność siebie na scenie,
• uruchomienie ciała i emocji,
• przełamanie wstydu,
• autentyczność emocjonalną,
• chęć zabawy / wyzwolenie szaleństwa,
• wyłączenie wewnętrznego krytyka,
• podstawy improwizacji,
• pobudzenie kreatywności,
• umiejętność współpracy.

 

Warsztaty teatralno-rozwojowe

młodzież, dorośli

wtorek: 16.45–18.45

opłata za kurs (wrzesień – grudzień): 320 PLN
• płatne w 4 równych ratach po 80 PLN
albo
• przy jednorazowej płatności z góry: 288 PLN (rabat 10%)

Klub na Hożej 41 lok. 2

 

 

prowadzi Maja Łukomska

aktorka, performerka, prowadząca warsztaty, animatorka kultury, nauczycielka psychologii. Aktorka Teatru Wolandejskiego i Akademii Praktyk Teatralnych Gardzienice. Absolwentka kognitywistyki i nauk społecznych, Ogniska Teatralnego u Machulskich i licznych kursów teatralnych za granicą (mieszkała 4 lata w Londynie, rok w Paryżu, rok w Brazylii, spędziła rok podróżując po USA i Indiach). Uczyła się improwizacji teatralnej w Imprology w Londynie, szkoliła się między innymi na kursach teatralnych ze studiem Matejka, Moveo Barcelona, Ultima Vez, LISPA Berlin oraz na kursach klaunady u Jonathana Kay'a, wychowanków Phillipe'a Gaulier w Divine Ridiculous oraz Clown Farm w Kanadzie. Obecnie rozwija się w impro komediowej w Szkole Impro, występuje i wygrywa na slamach poetyckich, rozwija się w technice Meisnera. Tańczy kontakt improwizację i tango. Interesuje ją przestrzeń teatralna poszerzona o ruch, rytm, improwizację i fizyczność, w swoich zajęciach łączy różne inspiracje, żeby dać uczestnikom bogate doświadczenie aktorskie. Uważa, że zdolność improwizacji, słuchania partnera, reagowania i umiejętność zabawy, wygłupów niekontrolowanych i nieprzefiltrowanych przez krytykę, są najważniejszymi zdolnościami każdego aktora, perfomera, a może i każdego człowieka.

Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych zgodnie z Polityką prywatności. Jeśli nie wyrażasz zgody, prosimy o wyłącznie cookies w przeglądarce. Więcej →

Zmiany w Polityce Prywatności


Zgodnie z wymogami prawnymi nałożonymi przez Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE, w niniejszym Serwisie obowiązuje nowa Polityka prywatności, w której znajdują się wszystkie informacje dotyczące zbierania, przetwarzania i ochrony danych osobowych użytkowników tego Serwisu.

Przypominamy ponadto, że dla prawidłowego działania serwisu używamy informacji zapisanych w plikach cookies. W ustawieniach przeglądarki internetowej można zmienić ustawienia dotyczące plików cookies.

Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie cookies w niniejszym Serwisie, prosimy o zmianę ustawień w przeglądarce lub opuszczenie Serwisu.

Polityka prywatności