pełny etat, wynagrodzenie zasadnicze: 3500–5000 zł, dodatek stażowy
Najważniejsze obowiązki:
- Planowanie i prowadzenie działań promocyjnych DKŚ.
- Redagowanie i aktualizacja strony internetowej DKŚ (wraz z projektowaniem i opracowaniem materiałów graficznych),
- Przygotowywanie i nadzór nad produkcją materiałów informacyjno-promocyjnych DKŚ,
- Projektowanie, proponowanie, wprowadzanie systemu reklamy zewnętrznej, pozyskiwanie powierzchni reklamowych, współpraca z firmami zajmującymi się reklamą zewnętrzną.
- Planowanie, koordynowanie i prowadzenie działań w zakresie Media Relations (opracowywanie materiałów informacyjnych i notatek prasowych, nadzór nad wysyłaniem informacji do mediów, nagrywanie informacji dla stacji radiowych, umawianie nagrań telewizyjnych, pozyskiwanie i współpraca z patronami medialnymi itd.).
Wymagania:
– wykształcenie wyższe,
– wysoka kultura osobista,
– kreatywność,
– wysoka motywacja do działania,
– umiejętność pracy w zespole,
– terminowość, odpowiedzialność,
– umiejętność posługiwania się poprawną polszczyzną,
– znajomość jęz. angielskiego.
Oferujemy:
– możliwość rozwoju zawodowego,
– pracę w stabilnej i przyjaznej firmie,
– wyzwania i codzienny kontakt z ciekawymi wydarzeniami.
Aplikację (CV i list motywacyjny) należy złożyć drogą mailową na adres biuro@dks.art.pl
do 29.09.2021 r. Na dokumentach należy zamieścić zgodę na przetwarzanie danych osobowych przez Dom Kultury Śródmieście w Warszawie w celu przeprowadzenia rekrutacji na stanowisko Głównej/ego specjalistki/ty ds. Promocji i PR.